Helpdesk

Vragen, issues of wensen?


Heeft u een vraag, een wens of een probleem, neem dan contact op met ons. Onze servicedesk helpt u graag verder.

Gebruikers van de Crotec applicaties RoTotaal, Squit 20/20 Wro en C-SAM kunnen voor opmerkingen, ondersteuning en hulpvragen contact opnemen met de vertrouwde Crotec-Helpdesk. De helpdeskmedewerkers zijn uitstekend op de hoogte en helpen u graag weer op weg.

De Crotec Helpdesk is bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 9.00 - 17.00 uur, telefonisch via: 073 30 30 999 of via e-mail helpdesk@crotec.nl. U kunt als gebruiker van de software natuurlijk ook terecht op de Crotec community, het online vraag en antwoordplatform voor Crotec applicaties.

De Crotec Helpdesk is gesloten op collectieve vrije dagen. Voor 2018 zijn dit de volgende dagen:

  • 12 februari, Carnavalsmaandag, 
  • 30 maart, Goede vrijdag
  • 11 mei, vrijdag na Hemelvaartsdag

Wilt u een medewerker laten meekijken op afstand, download dan Teamviewer